Tuesday, December 28, 2010

Akhirnya

Posted by atirah mutaza at 1:31 AM
Alhamdullilah. .
walaupown rasa penat tapi rasa lega sangat coz 
akhirnya semua urusan aq dah selesai. .
masalah pindah pown dah selesai. .
cma tnggal nak pindah barang je. .
tapi tu semua insyaallah x de masalah. .
coz kak aina leh tlong. .
thanks kak aina. .
start minggu depan aq stay kat sana. .
walaupown hati nie macam berat jugak la nak duduk sana,
tapi aq harus terima jugak coz demi masa depan ,hati n perasaan aq. .
wat pe kalau aq duduk sinie klu menyakitkan hati je. .
baik aq pindah. .
hati pown tenang. .
cuma kat sana tu suasana die x la sebest mcm kat sinie. .

2 comments:

HaNa HoNeY on December 28, 2010 at 1:40 AM said...

bese le tuh
benda2 baru semua take time
^_^

Nurul Atiqah Mutaza.iQa on December 28, 2010 at 4:42 AM said...

pindah lagi bagus dari terpaksa tengok si buntal tu tiap2 hari..serius buntal xleh percaya and memang useless..tro shits to her!!!

 

LUKA LARA HATIKU Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei