Tuesday, January 11, 2011

First Day Masak

Posted by atirah mutaza at 8:21 AM 0 comments
salam semua. .
hari nie bermula la ira masuk kitchen untuk masak. .
first2,cuak jugak nak masak. .
takut x sedap ke ape ke. .
tapi alhamdullilah ok. .
sebelum aq start masak En.Man menunjukkan dulu cara2 untuk buat. .
nasib baek En.Man tunjuk dulu,klu tu aq x tahu macam ne nak wat. .
lepas habis penerangan En.Man semua aq pown mula la memotong semua. .
masa aq tengah potong2 tu tiba-tiba tangan ag kena pisau. .
sakit sangat,dah ar banyak sangat darah yanga kuar. .
nasib baek dah lama 2 darah berhenti. .
klu 2 x tahu ar mcm ne aq nak teruskan untuk msak. .
lepas semua 6 hidangan sudah siap. .
bawa semua hidangan kepada En.Man untuk memberikan markah. .
masa aq menunjukkan hidangan aq tu En.Man cakap "ok,nie perfect 10. .MARKAH PENUH". .
wahhh,time tu bertapa gembiranya aq bile dapat tahu yang aq dapat markah penuh. .
aq hepy sangat. .teramat la hepy. .
thanks to En.Man. .

Saturday, January 8, 2011

Tidur Rumah Iffa

Posted by atirah mutaza at 2:29 AM 0 comments
hello. .
dah lama ira x berblogger. .
sory ar coz ira bz sikit dengan kelas. .
nie ira nak cite sikit pasal ira tidur umah kawan. .
semalam lepas habis kelas ira ikut ifa balik umah die dekat umbai. .
bukan ira sowang je yang follow gi umah ifa,nadia or nad pown ade sekali ikut. .
ptang tu kita owang g jalan2 kat pantai. .ira x tahu ar nma pntai tu pe. .
lpas jalan2 kat pntai kta owang balik. .
keesokannya,kita owang keluar gi mahkota parade. .
g jalan2 then g karoke. .
aq shopping. .hahaha
aq memang minah giler shopping. .
sambil aq jalan2 kat mp aq ternampak seseorang. .
msa tu aq tgah jlan. .
tba2 die lalu sebelah aq. .
tapi die x nampak aq la. .
ala. .aq nak dei nmpak aq. .
siot ar. .
lepas 2 kita owg g makn kat pizza hut. .
ifa yang belanjar. .
sambil tunggu pizza sampai kite owang sempat jugak la berposing. .
nie antara picture yang kite owg posing. .








lpas 2 aq g jj jap. .
tapi kejap je coz mak ifa dah suruh balik. .
malam nak kuar g mne pown aq x tahu ag. .
wait n see k. .pic nnti aq upload. .
bye u all. .
  
 

LUKA LARA HATIKU Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei