Tuesday, November 22, 2011

Luahan Hati :'(

Posted by atirah mutaza at 1:22 PM

kenapa kaw buat aku macam nie , bile kaw ade masalah je kaw cari aq .
masa tu aku cuba untuk melupakan kaw sampai aku buang nombor telefon kaw tapi kaw hadir n muncul balik dalam hidup aku .kaw buat aku jatuh cinta balik dengan kaw , kaw take care n caring terhadap aku .
kaw panggil aku sayang . sedangkan bende tu kaw membuatkan aku lagi sakit tahu tak . dalam masa yang sama kaw cakap kat aku yang kaw dah tak de ape-ape dah dengan awek kaw . ko kata kaw dah BREAK UP . time tu jujur aku katakan yang aku gembira dengar pe yang kaw  kata kan itu , tapi aku tak percaya coz sebelum nie kaw pernah berkatakan sebegitu jugak . tapi tengok-tengok kaw still lagi dengan that girl . 
kaw buat aku gembira balik bila kaw berhubung balik dengan aku tapi lepas tu bila kaw dah berbaik dengan awek kaw , kaw tinggalkan aku macam tu je . macam aku nie tak de perasaan aje . kaw tinggalkan aku dalam keadaan kaw terus senyap n bila aku message kaw , kaw kata biarkan kaw sendirian . 
aku bagi kaw sendirian , dalam masa yang sama masa tu macam - macam aku fikir kenapa kaw macam tu . tapi aku boleh agak nie mesti pasal awek kaw . then kenyataannya pe yang agak tu betul tu semua pasal awek kaw . sekali lagi kaw kecewakan aku . kaw hancurkan hati aku . aku sedih sangat time tu sampai aku tak tahan untuk  menitiskan airmata kerana terlalu kecewa sangat . time tu aku DOWN sangat-sangat . sampai aku rasa time tu yang semua laki kat dunia nie semua tak guna yang hanya tahu menyakit kan hati pompuan je . sampai macam tu sekali tahu tak . and untuk pengetahuan kaw setiap detik or saat pown aku tak pernah dapat lupakan kaw , aku pown tak tahu kenapa sampai macam tu . aku selalu tengok facebook kaw dengan awek kaw . aku sedih biler tengok picture kaw dengan awek kaw . hati aku hancur tahu tak :'(

0 comments:



 

LUKA LARA HATIKU Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei