Tuesday, November 22, 2011

Dugaan Demi Dugaan

Posted by atirah mutaza at 2:04 PM
Dugaan demi dugaan terpaksa aku harungi bagi setiap sem .
tapi paling banyak dugaan yang aku terpaksa tempuh masa aku sem 3 . 
macam2 masalah time sem 3 . hanya Allah saja yang tahu betapa seksanya aku time tu .
lepas satu, satu masalah yang datang , sampai masa nak final pown de masalah . 
betapa teruknya dugaan time tu . tapi Alhamdullilah setiap dugaan yang berlaku masa tu aku dapat harunginya walaupun betapa susahnya aku untuk menyelesaikannya .


aku cuma berharap sem yang akan datang nie , aku tak de masalah atau kurang masalah cuma yang ade pown hanya masalah2 kecik sahaja . aku cuma berharap je , tapi jika ia berlaku insyaallah aku mungkin akn harunginya dengan lebih tabah lagi . 


* setiap dugaan yang datang pasti ade hikmahnya .

0 comments:



 

LUKA LARA HATIKU Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei