Thursday, November 17, 2011

Biar aku setia menjaga cinta mu

Posted by atirah mutaza at 7:07 AM
setiap detik dan setiap saat  
aku tak pernah melupakan dirimu
aku pon tak tahu kenapa hati ini sangat susah sangat untuk melupakan dirimu
walau pown kau pernah menyakiti hati ku aku tetap menyayangi dirimu
walau pown aku dah ade pengganti tetapi tu semua tak dapat membuat kan diriku ini melupakan dirimu
walaupun aku cuba untuk lupakan kaw , tapi semakin kuat aku teringat pada kaw
aku terlalu menyayangi dirimu 
aku cuma nak kaw kurang kan hisap rokok , jagalah kesihatan kaw .
rokok tu merbahaya untuk kesihatan .
aku tak nak tengok kaw sakit 
aku ingin melihat dirimu gembira dan bahagia 
walau pun jiwa dan diriku ini sedih dan menderita 
walaupe pown perkenalan kita tak lama tapi aku akan sentiasa akan ingat yang kaw pernah hadir dalam hidup aku dan jua pernah ada n wujud dalam hati ku .

0 comments:

 

LUKA LARA HATIKU Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei