Saturday, June 4, 2011

♥Pelik tapi Benor♥

Posted by atirah mutaza at 10:48 AM
Salam
hye kowang
aq pelik ar kenapa sem 3 nie x sabar giler rasenya nak balik kolej
sedangkan sem sebelum nie punya la tak nak balik kolej
sampai pe barang pown aq x list kan untk beli or bawak
tapi yang nie memang ar aq x list aq tapi benda tu semua dah bermaen dalam otak
tak sabar rasanya nak list kan barang2 nak beli
aq rase x sabar ar nak tinggalkan umah n balik kat kolej
nak jumpa kawan2. .
rindu giler ar kat die owang. .
pelik benor aq rasenya kali nie. .smpai aq rase x sabar ar nak belajar. .
x pernah2 aq macam nie,sedangkan aq nie malas giler nak belajor. .
maybe aq dah mula berubah kot. .
sekarang baru aq tahu rasa bestnya suasana belajar tu. .
aq pnya ar x sabar sampai nak balik awal. .
spatutnya masuk 21 jun tapi aq nak balik 19 jun. .
kalaw dulu x de nya aq nak balik awal macam nie. .
iiisshhhhx3
tapi yang pasti x sabar giler ar nak balik 19 jun nie nnti. .
memang pelik tapi benor. .

0 comments:

 

LUKA LARA HATIKU Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei