Monday, April 18, 2011

salahkah aku!!

Posted by atirah mutaza at 10:45 AM
mendung di langit tidaklah sehebat
 mendung di hati ku ketika ini
lebat hujan di luar sana
tidaklah sehebat tangisan 
di jiwaku ini 
pernahkan kau cuba mengerti
perasaan yang bergelumang di sanubari

aku cuba menghamparkan permaidani hati
pada yang sudi mengerti dan menghargai
ternyata persinggahan yang diberi
hanyalah sementara
setelah dihampiri aku ditinggalkan pergi

salahkan aku meminta
secebis rasa kasih dan sayang 
dalm setiap penantian 

beribu 
kesetiaan dan 
kejujuran dicurahkan 
hinggaa tak 
berpenghujung

namun akhirnya 
aku ditinggalkan
tanpa kata dan berita 
bagai terkapai di tengah lautan

2 comments:

Penyu on April 26, 2011 at 7:48 AM said...

bila nak wish besday penyu? lama tunggu ira wish tau :)

atirah mutaza on May 2, 2011 at 1:21 PM said...

bile besday abg??sory ar ira x thu ar. .



 

LUKA LARA HATIKU Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei