Friday, December 2, 2011

Egooo .

Posted by atirah mutaza at 11:16 AM
kaw nie kan kata suka aq nak kat aq tapi tak pernah nak faham aq .  ikut kepala otak kaw je . skit2 K BYE , tlong ar tension ag dibuatnya thu tak . tolong larh cuba untuk faham aq , kaw kata kaw syang aq jadi cuba larh faham aq . asyik aq je nak faham kaw , susah ar macam nie . lepas tu bila jdi pe2 bkan nak tnya ke ape ke terus fkir negatif n wat andaian sendiri . fadap ar aq dibuatnya , jgn smpai aq mula nak sayang n suka kat kaw terus rasa jadi tak suka tahu tak . jgan ar sampai mcam tu . erhhhh . dah ego pulak tu . iishh , susah klu owang yg mcam nie .

0 comments:

 

LUKA LARA HATIKU Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei