Friday, May 27, 2011

apabile aq mula merapu

Posted by atirah mutaza at 2:26 PM
jantung mengatakan kehilangan tetapi mulut mengatakan tidak
tetapi sebenarnya adalah benar
sekarang benar-benar dia berubah   
aku tak tahu kenapa
adakah sebab salah aku?
mungkin
tapi sekarang aku ingin menebus kembali apa yang aku dah lakukan pada dia
tapi apa yang aku lihat
ia seperti tidak percaya pada aku walaupun mulutnya mengatakan percaya kepada aku
tapi aku tahu yang dia tak percaya dekat aku 
tapi bila aku fikir macam aku sowang je yang lebih-lebih
tapi dia tidak
Mengapa?
tolong la bagi aku kesempatan sekali lagi untuk menebusnya  kembali

2 comments:

Unknown on May 27, 2011 at 11:28 PM said...

xfhm!!!

atirah mutaza on May 28, 2011 at 3:08 AM said...

hahaha,buat2 faham je ler



 

LUKA LARA HATIKU Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei